lördag 13 maj 2017

Pelle Lindbergh

Jag fick ett fint boktips igår – direkt från författaren själv! Det var Thomas Tynander, som i en kommentar här på bloggen, avslöjade att hans bok om ishockeylegenden Pelle Lindbergh nu har kommit ut i en ny utgåva. Boken heter förstås Pelle Lindbergh.


Bild via förlaget.

Jag skrev ett litet blogginlägg om Pelle och den gamla boken om honom för nästan två år sedan. Då tyckte jag att boken borde ges ut som ebok, eftersom den var slut på förlaget och svår att få tag på. Det är nämligen en väldigt intressant och gripande biografi att läsa, oavsett om man gillar ishockey eller inte. Jag vet inte om det finns planer på att ge ut nyutgåvan som ebok, men den finns i alla fall som pappersbok önske-ebok nu. Även om man läst den gamla upplagan, kan det vara all idé att skaffa den nya. Den innehåller nämligen uppdaterade kapitel och nyskrivet material. Roligt! :-)



4 kommentarer:

  1. Jag såg kommentaren på ditt gamla inlägg. Riktigt kul och jag har lagt boken på min önskelista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen roligt att denna bok får en ny chans! :-)

      Radera
  2. Förlaget hälsar att e-boken finns tillgänglig inom kort!
    /Thomas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt! Jag håller utkik! Tack för beskedet. :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...