måndag 1 maj 2017

Den lokala bokhandeln ...

... måste man ju bara stötta när man är på semester. Trots att jag är inbiten eboknörd och trots att boklådan "bara" säljer pappersböcker vill jag ändå bidra till dess fortlevnad.


Fotograf: Bokskorpionen.

De här två spännande böckerna ska få flytta hem till min pappersbokhylla. Lys langs kysten handlar förstås om de danska fyrarna. I Skagens odde kan man läsa om djur och natur på nordligaste Jylland. De finns inte alls som eböcker. Det är sällsynt att faktaböcker med mycket bilder ges ut i ePubformat, även om ePub3 hade varit ett bra publiceringsalternativ i sammanhanget.



2 kommentarer:

  1. Gillar verkligen fyrar:)
    Jag ska bo i en i sommar på Gotland.
    Ha det gott
    Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, ska du bo i en!? Så "avis" jag blir! Det får du berätta om sedan! :-)
      Ha det så bra, du med!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...