fredag 5 december 2014

Yoga för boknördar

Just när jag som bäst går och funderar på att jag skulle vilja ge yogan nypremiär i mitt liv, upptäcker jag att Malin har funnit den optimala lösningen för en boknörd. Yoga och läsning - kan man finna en bättre kombination? Tror knappast det! ;-)


Bild via some ecards.

Malin skriver om ett inlägg hon fann hos Bookriot, och som visar konkret hur man kan få ihop yoga och läsning. Jag lägger särskilt märke till att Bookriot nämner att en viss övning är lättare att göra med en ebok. ;-)

Mycket bra tips, som jag tackar Malin och Bookriot för. :-)


2 kommentarer:

  1. Tänk så många böcker man kan balansera om man lägger en läsplatta på huvudet istället för en bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Det har du alldeles rätt i! :D

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...