lördag 13 december 2014

Jag blev så full i skratt ...

... över Hans-Olov Öbergs uttalande! Vem är denne Hans-Olov, undrar du kanske nu, och vad har han sagt?




Hans-Olov är författare och dessutom förlagschef på Lavender Lit och Kalla Kulor Förlag. På Lavender Lit's blogg kan man läsa detta supercoola uttalande i en intervju med Hans-Olov, där han bland annat svarar på frågan: Läsplatta eller pappersbok?

"Läsplatta för den livsnödvändiga snabbkonsumtionslitteraturen och manusen, samt när jag behöver handla böcker naken. Mitt i natten. Från USA. Pappersbok för de texter som verkligen betyder någonting. För köpt litteratur blir det ungefär 50/50."

Läs hela intervjun här. Det var genom författaren Sofia Fritzson, som jag upptäckte detta roliga och så sanna uttalande. För visst är det så att man tack vare eböckerna kan tillfredsställa sitt läsbehov under nästan vilka omständigheter som helst. :-)


1 kommentar:

  1. Jag blev också full i skratt och visst är sant, e-böcker är verkligen suveräna på alla sätt och vis :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...