onsdag 18 juni 2014

Ett litet bokpaket ...

… från Litet Förlag kunde jag till min stora glädje hämta ut på posten idag. Det var vinsten jag vann för ett tag sedan i en liten bildtävling på Twitter. Förlaget var generösa och jag fick chansen att önska titlar. Dessa skickades sedan i form av önske-eböcker (läs pappersböcker) och en av dem dessutom som ljudbok. Tack, Litet Förlag! :-)




Under sommaren och hösten kan jag se fram emot att läsa FrostbitenDet kommer aldrig mer vara du och Annan påföljd. Klicka på respektive titel, om du vill veta mer om böckerna.




Tävlingsuppgiften var att besvara frågan "Var läser du helst?" med hjälp av en bild. Och mitt bidrag med tillhörande text - hur såg det ut? Jo, så här:



"Med ljudbok i öronen och Kalmar Sund för ögonen
avnjuter jag pausen på jobbet."


2 kommentarer:

  1. Frostbiten och Det kommer aldrig mer vara du är riktiga bra! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...